Chatbots: handig voor een betere dienstverlening Ischa Gast
Chat en chatbots bieden veel mogelijkheden om je online dienstverlening te verbeteren. Inzicht in je toptaken, kennis van de technische eisen en goede content helpen je om de chat goed in te zetten. Arne Keuning liet zien hoe je dat zo goed mogelijk doet.
Presentatie
presentatie-arne-ncdt-2018-chatbots.pdf (1,3 MB)
Chatbots: betere dienstverlening voor minder geld
Commerciële organisaties vinden het al heel gewoon om chat in te zetten. De laatste paar jaren worden chatbots steeds populairder.
Overheden en andere non-profitorganisaties maken er nog relatief weinig gebruik. Een gemiste kans, want chat zorgt voor betere dienstverlening voor minder geld. Bovendien is chat voor doven en slechthorenden een veel beter kanaal dan de telefoon.
Arne Keuning
Arne Keuning legde uit wat er komt kijken bij het gebruik van chat en hoe je chat goed kunt implementeren in je dienstverlening.
